Прізвище, ім’я, по батькові вчителя
Міжатестаційні роки | 2015-2020 |
Дата народження | 10 липня 1955 року |
Посада, яку займає педагогічний працівник, стаж роботи на займаній посаді на час атестації | вчитель фізики, 43 роки |
Загальний стаж педагогічної діяльності (роботи за спеціальністю) | 43 роки |
Освіта (освітньо-кваліфікаційний рівень, найменування навчального закладу, рік його закінчення, спеціальність) | вища, Полтавський державний педагогічний інститут ім. В.Г.Короленка, 1977 рік, фізика та математика |
Науковий ступінь (вчене звання) | - |
Підвищення кваліфікації протягом останніх 5 років (з якої спеціальності, номер та дата видачі документа) | ПОІППО, математика, фізика та астрономія, 9 грудня .-24 грудня 2019 р №2074, |
Дата та результати попередньої атестації | 2015р. підтверджена кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії", звання "старший вчитель" |
Творча книжк.а
Методична картка
Методична тема, над якою працюю | 1 рік Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики |
2 рік Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики | |
3 рік Формування ключових компетентностей учнів шляхом застосування методу проектів на уроках фізики | |
4 рік Формування ключових компетентностей учнів шляхом застосування методу проектів на уроках фізики | |
5 рік Формування ключових компетентностей учнів шляхом застосування методу проектів на уроках фізики | |
Передовий педагогічний досвід, який використовую (яку технологію навчання, в кого запозичую) | 1 рік |
2 рік | |
3 рік | |
4 рік | |
5 рік | |
Мій досвід (проблема, ким, коли вивчався) | 1 рік |
2 рік | |
3 рік | |
4 рік | |
5 рік Формування ключових компетентностей учнів шляхом застосування методу проектів на уроках фізики | |
Власні методичні розробки (брошури, презентації, відео та ін.) | 1 рік Використання ІКТ на уроках фізики |
2 рік Використання ІКТ на уроках фізики | |
3 рік Формування ключових компетентностей учнів шляхом застосування методу проектів на уроках фізики | |
4 рік Формування ключових компетентностей учнів шляхом застосування методу проектів на уроках фізики | |
5 рік Формування ключових компетентностей учнів шляхом застосування методу проектів на уроках фізики | |
Мої повідомлення: - на сайті (1); - у районці (2); - інші (3) |
1 рік |
2 рік | |
3 рік | |
4 рік | |
5 рік | |
Участь у психолого-педагогічних семінарах | 1 рік |
2 рік | |
3 рік | |
4 рік | |
5 рік | |
Участь у предметних тижнях | 1 рік Тиждень фізики і астрономії |
2 рік Тиждень математики, тиждень фізики та астрономії | |
3 рік Тиждень математики, тиждень фізики та астрономії | |
4 рік Тиждень математики, тиждень фізики та астрономії | |
5 рік Тиждень математики, тиждень фізики та астрономії | |
Виступи на педраді | 1 рік |
2 рік | |
3 рік | |
4 рік | |
5 рік | |
Методичні наради та інші збори (виступи) | 1 рік |
2 рік | |
3 рік | |
4 рік | |
5 рік | |
Участь у педчитаннях, конференціях | 1 рік |
2 рік | |
3 рік | |
4 рік | |
5 рік | |
Експериментально-дослідницька робота | 1 рік |
2 рік | |
3 рік Інноваційний проект "Енергоефективні школи: нова генерація" | |
4 рік Інноваційний проект "Енергоефективні школи: нова генерація" | |
5 рік Інноваційний проект "Енергоефективні школи: нова генерація" | |
Участь у конкурсах «Учитель року», «Класний керівник року», «Вихователь року» | 1 рік шкільний етап конкурсу " Учитель року"номінація "математика" |
2 рік | |
3 рік шкільний етап конкурсу " Учитель року"номінація "фізика" | |
4 рік | |
5 рік | |
Участь у ярмарках педагогічних технологій | 1 рік Використання ІКТ на уроках фізики |
2 рік | |
3 рік | |
4 рік | |
5 рік | |
Участь у різних виставках, конкурсах, змаганнях | 1 рік «Левеня»: 19 чол. |
2 рік «Левеня»: 18 чол. | |
3 рік «Левеня»: 15 чол. | |
4 рік «Левеня»: 14 чол. На урок- 98 чол | |
5 рік «Левеня»: 12 чол. | |
Участь та перемога учнів в олімпіадах з предметів | 1 рік 2015р Тацій М.7кл.-ІІ місце, Бурмус Р. 8кл.-ІІІ місце, ЛитвинТ. 10кл. -ІІІ місце, Квартник В. 11кл. -ІІІ місце. |
2 рік Бурмус Р. -ІІІ місце Сотник К.-ІІ місце | |
3 рік Тацій М.-ІІІ місце | |
4 рік | |
5 рік Сотник К.-ІІІ місце | |
Участь у МАН | 1 рік |
2 рік | |
3 рік | |
4 рік | |
5 рік | |
Робота з батьками та населенням | 1 рік |
2 рік | |
3 рік | |
4 рік | |
5 рік | |
Моя громадська активність | 1 рік депутат Новокочубеївської сільської ради, заступник голови громадської організації "Спільна надія" |
2 рік депутат Новокочубеївської сільської ради, заступник голови громадської організації "Спільна надія" | |
3 рік депутат Новокочубеївської сільської ради, заступник голови громадської організації "Спільна надія" | |
4 рік депутат Новокочубеївської сільської ради, заступник голови громадської організації "Спільна надія" | |
5 рік депутат Новокочубеївської сільської ради, заступник голови громадської організації "Спільна надія" | |
Інші види діяльності | 1 рік учасник художньої самодіяльності |
2 рік учасник художньої самодіяльності | |
3 рік учасник художньої самодіяльності | |
4 рік учасник художньої самодіяльності | |
5 рік учасник художньої самодіяльності |
Примітка: методична картка ведеться окремо кожним учителем
від атестації до атестації (за 5 років)
Комментариев нет:
Отправить комментарий